måndag 9 januari 2012

Skottår & Kånken !

Tar natt nu och vaknar upp till kaffemys med CH imon :)
Detta ser vi fram emot.
Sen får vi klämma in träning men först efter Jonas kommit från jobbet, springa eller spinning det är frågan. Ah det märker vi imon.

PT mötet gick bra. Fettmassan har minskat, muskelprocenten ökat och konditionen är hög som innan.
Men allt kan ju bli mycket bättre.. så det är ju målet såklart.
Får önska mej en ny träff när jag fyller år.
För i år fyller jag faktiskt år.. Ni som känner mej vet ju att jag är född på självaste skottdagen, ja alltså den 29 februari som bara infaller vart 4:de år.
Givetvis fyller jag ju varje år, även om vissa tycker det är kul att påstå motsatsen.
Men när det väl är skottår så blir det lite speciellt... för mej iallafall, ingen annan verkar tycka det, haha.
Jo kanske mamma ;) 
Så nu i år, 2012 vill jag ha massa presenter ! Haha.. Nää då, skämt o sido.
Önskar mej faktiskt bara en svart Kånken ryggsäck ... JONAS LÄS ! :P


Stirra, det kan jag :) 


God natt godingar, hörs imon !



1 kommentar:

  1. Nu är äntligen vinnarna dragna. Är du en av de?

    http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2012/01/jul-vinnarna.html

    SvaraRadera