söndag 8 januari 2012

We passed the test !

Ja nu är det ju dags för Jonas att börja jobba imon igen.. Vi klarade ju testet med bravur om jag får säga så. Tycker det ska bli riktigt pisstråkigt att han börjar jobba imon. Han tycker givetvis det med och Älva kommer nog undra varför inte pappa kommer upp och leker med henne på morgonen.
Hon är riktigt pappig måste jag erkänna. När Jonas är hemma, vare sej det är efter jobbet eller under en hel dag så är det bara han som gäller.
Där fick jag för att jag bar henne i 9 månader och hade en jävligt dryg förlossning som pågick i nästan 40 timmar. Tack för den ! :)
Jag gillar faktiskt att hon är så fäst vid sin pappa.
Hör nästan alltid om barn som är så mammiga men inte här.
Jag vet ju att hon tycker om mej med, trots att hon föredrar sin pappa när han är hemma.


Mina älsklingar 


Nu blir det lite söndagsmys med Jonas innan det är dags att lägga sej.
Imon kommer det massa folk och ska köpa lite kläder & skor som jag lagt ut på loppisen på facebook. Gott att bli av med lite saker som bara tar plats ! 

Trevlig kväll på er !



2 kommentarer:

  1. Hihi, ja det är inte ofta man hör att barn är pappiga faktiskt!

    SV: Där ser man, det var lite samma visa här med fakiskt ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu är vinnaren av LUNDMYR OF SWEDEN Tävlingen avslutad. Kika in och se om det var Du som vann. Om inte så har du chans på fler tävlingar inom kort. :) KRAM

    SvaraRadera