måndag 9 januari 2012

Det har hänt IGEN !

Det har hänt idag igen ! Älva somnade i vagnen, ligger fortfarande och sover trots att vi kommit hem.
Vet inte vad det är som sker med den lilla men om detta fortsätter är det ju toppen ! :)


Se så sött lilla "pigmonkeyn" sussar i vagnen :)


Blev en vända på stan. Skulle ha en ny pyjamas till Älva.
Kom hem med byxor, tröja & body. Haha, ja det är som det brukar.
Men de var ju så fina !

Har sagt det förr, säger det igen - Lindex gör mej sällan besviken.




Nu väntar vi på att mamma ska komma hit och passa lilla Skrollan när jag ska på PT träff  !!! :)
Älskar när mamma ringer och säger - Jag är på Willys, behöver du nåt ? 
Jo tack en hel del, haha. Så nu slapp jag köpa frukt & yoghurt sen !
Tack bästa mamma !


3 kommentarer:

  1. dom där legginsarna är så fina tycker jag :D

    SvaraRadera
  2. Aw, vilken sötnos!

    SV: Vad spännande, hoppas det går bra :)

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Har du en bebis, är gravid eller känner någon med en bebis. Tävla gärna på min blogg då :)

    http://kattaaa.blogg.se/2012/january/tavla-om-en-bitring.html#comment

    Ha en fin dag! =)

    SvaraRadera