måndag 23 januari 2012

Stan avklarad och jag kom faktiskt hem med en pyjamas till Älva... och ett par byxor.
Även jag fick unna mej nåt som kul som sockar, haha. Nästan alla mina börjar ge upp så nya är ett måste. Hittade även ett par jeans shorts.
Lite kallt nu tyckte lillasyster som jag träffa MEN vi ska ju snart på semester så det blir ju perfekt :)


Randig pyjamas & röda mysbrallor till Skrollan.

Jeans shorts & sockar till mamman.


Vem älskar inte rea ? 
Jag är "bäst" att fynda på rean, enligt mej själv då. 
Så ett tips idag är att Lindex har halva priset på reapriset idag. 
Toppen för oss med barn... Eller jag personligen gillar deras kläder väldigt mycket så när deras rea sätter igång är jag inte sen med att springa dit ;) 

Nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av lugnet medan lilla hjärtat vilar.
Kram på er !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar