söndag 29 januari 2012

"man sover bättre med barnen hemma"

Go morron !
Sovit gott ? 
Själv har jag vaknat ungefär en miljard gånger.. haha.
Ja som min kloka vän Karin sa - "man sover bättre med barnen hemma" :) It´s true !
Älva däremot har det toppen och vill nog aldrig komma hem. Mamma sa att inte ett pip, alltså gnäll sen jag lämnade henne. Bara glada miner och hon har sovit hur bra som helst.
Skööönt tycker jag ... men erkänner att visst kunde hon väl sakna sin mamma lite iallafall ?? 
Jag längtar iallafall ihjäl mej snart... men mamma lovade att komma med henne om en stund. 


Mammas älskling !


Gårdags kvällen var trevlig.. Ringhals är ju väldigt stort och har väl några tusen anställda så det var ju inte så att vi kände alla som var där.
Men jag & Jonas hade kul.. gratis mat är ju aldrig fel. Förrätten var nån laxgegga (haha, va gott det lät?) som var helt magisk, skulle nog kunna äta den varje dag i resten av mitt liv. MUMS!
Huvudrätten & desserten var oxå goda även om förrätten var mer i min smak.
Bra band. Ja Jonas som är väldigt duktig på musik att dom var sjukt bra, jag hör ju bara ett gäng som sjunger & spelar, men han hör ju allt. Bassisten var tydligen helt outstanding, haha. 
Ja ni hör ju.. jag bara yrar av att skriva om det.

Nu blir det frukost och filmmys i soffan.. som på den "gamla goda tiden" sen kommer äntligen min lilla skatt hem. 

Och just det.. sen är det dags för visning nr 2 för huset vi var på i måndags, spännande :) 
Weiiii !

Ha en fin dag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar