måndag 9 januari 2012

TYPISKT !

Efter att bara sovit 1 gång idag somnade Älva när hon fick välling idag igen !
Åh om det kan fortsätta såhär hade ju vart toppen.
Dock får hon gärna sova 1-2 timmar den enda gången hon sover under dagen så hon slipper va så jäkla trött vilket innebär gnällig. 30 min räcker liksom inte för en hel dag även om hon tycks tro det.

Vi ska ju köpa en mindre och nättare barnvagn att ha i bilen. Har kollat på en Babyjogger City Mini 4-hjuling. Drar oss lite för att köpa den dock för den kostar 3800kr. Så ganska dyr att ha som slit och släng vagn. La ut en efterlysning på Facebook om den och då ringer min kompis och säger att hon lämnade in en precis likadan på second hand för 2 veckor sen !! Va fan , hahaha !
Typiskt typiskt typiskt !!!
Får stå och knacka på dörren när de öppnar på onsdag och hålla alla tummar plus några till på att den finns kvar. Tvivlar dock starkt på det.

Ingen annan som har en sån här vagn som står och skräpar hemma ? 






4 kommentarer:

  1. javisst var det sååå jävla typiskt! Men för att lindra din ångest så hade min bara ett framhjul...om jag inte minns fel :) Så den hade du ju inte velat ha ändå!

    SvaraRadera
  2. En 3-hjuling ?
    Vet du, för billigare peng än vad den kostar så hade jag struntat i det fjärde hjulet ska du se :)
    Som sagt, jag står och knackar på dörren när de öppna på ons ;)

    SvaraRadera
  3. Din länk ligger uppe nu! Klicka igen o få en till :D

    SvaraRadera
  4. dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:
    http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-91.html#comment

    SvaraRadera