onsdag 18 januari 2012

Detta kan bli farligt !


Jonas kom hem med Ben & Jerry´s glass.. Detta kan bli farligt. 
Var ju lite små beroende av just detta innan jag sluta med allt sött.
Men nu är jag sjuk och behöver glass har jag bestämt.
När denna är slut blir det ingen mer glass innan sommaren. 
Så det så !
Blir ju galen träning med så fort jag blivit frisk, känns som jag har en del att ta igen.

Är nådigt irriterad vill jag lova. 
I december beställde jag ett par "boots" från https://members.com
När dom inte hade kommit för 1,5 vecka sen mailade jag och frågade vad de blivit av.
Då menade dom att det vart tekniskt fel med att de skulle komma snart. 
Nu mailade jag igen, var ju trots allt den 13 december jag beställde, nää då har min beställning blivit markulerad !!!! Tydligen pga de tekniska felen. Tack för den !
De kunde inte sagt det sist vi hade kontakt.. eller mailat om det. 
De hävdar att de har mailat om detta med det kan jag lova att jag hade sett.
RÖV !
Så, nu har jag fått ur mej det med.

Hej o hå !

5 kommentarer:

  1. Hej! Just nu kan du vinna en VALFRI vara från Uffessakerochting.se hos mig :) Kika in och ta en lott, eller varför inte två, eller tre? :)

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html

    kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med och tävlar om en mysdress/onepiece! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. varför ska du undvika att äta glass?!:O njut av livet istället;)

    SvaraRadera