lördag 14 januari 2012

Haft fullt upp hela dagen med att ta hand om en sjuk liten flicka :( 
Feber, massa snor och en gräslig hosta har hon. 
Hon har somnat sittande i mitt knä 1 minut i stöten under nästan hela dagen, sen vaknat, hostat och gallskrikit. Tror det river ordentligt i den lilla halsen på henne när hon hostar, låter för jävligt iallafall.
Nu har vi vart ute på långpromenad så Älva har fått sova gott och hennes föräldrar har fått röra på sej. 
Kändes som en bra idé att unna sej lite godis ikväll så det köpte vi.
Men först blir det fläskfilé, rödvinsås & en mumsig sallad.  Namnam ;)
Nu blev jag hungrig.

Vad hittar ni på idag ? 


2 kommentarer:

  1. Usch då, lilla stackaren :/

    SV: Nää, vi hade nog fullt upp med nått annat, hahah!

    SvaraRadera
  2. Fy, krya på lill-tjejen! Jag ska göra mig iordning för födelsedags-middag ute med några tjejer. Frågan är vad ska jag ha på mig? Ska jag kanske ta nåt enkelt och .... ja you know satsa på smink och hår :)
    Puss på dig!

    SvaraRadera