söndag 1 januari 2012

Today is the day !

Ikväll kommer det hända..
Jag har köpt godis för första gången på 4,5 månad.
Ni som läst vet ju att det har vart lite av ett i-landsproblem för mej, haha.
Vilka problem man har va ? ;)
Men nu är det iallafall gjort, köpte en lite på se med kanske 20 godisar.
Kan nog behöva det till filmen ikväll.. 
Börjar få lite panik och vi har inte ens satt på den än, haha. Men som ni vet, sjunde Harry Potter filmen står på tur. 

Undra exakt HUR gott det kommer bli. Farligt !


Fick mail av Yarp att jag vunnit en BH från http://www.toplady.se/sv 
Jo jag tackar jag ! 
Superfin är den med. 
Weiii vad glad jag blev.

Undra om den kommer va lika snygg på mej ? 
Haha ! 


Pyjamas och välling till lilla Skrollan nu. Sen hoppas vi att hon somnar lätt ikväll.
Jag vill ju sätta på filmen NU ! :)

Ha en fin kväll alla. 


 

1 kommentar:

  1. Åh vad kul att du vann! :D grattis!
    Hihi sitter också och käkar godis, hehe.

    - jag är inte heller så mycket för nyårslöften! ^^
    Men ska försöka bli lite hälsosammare i alla fall! :)

    SvaraRadera