onsdag 11 januari 2012

Lina = Ballong !

Yeay, Biggest looser final !!
Och här ligger jag i soffan och fick ställa in spinningen.
Har så jäkla ont i magen och känner mej svullen som en ballong för första gången på 5 månader (om man räknar bort den rööööda veckan man får leva med)
Började nästan undra om jag ätit en limpa bröd utan att veta om det men det tror jag inte ;)

Ungefär såhär känner jag mej... 
Ja bilden är ju lånad om jag nu behöver påpeka det. Detta är alltså inte jag, haha :P


Vilken jäkla skit dag säger jag bara. 
Har inte vart fullt så givande som jag hoppats.. Men det blev både en och två promenader.. en kort och en lite längre. Second Hand hann vi oxå med, men det fanns inget av intresse idag.
Imon blir det besök av Karin och hennes Mini vilket bara kan bli asbra, längtar :) 

Fick ju faktiskt ett mail av min kära vän Tess nu med som fick mej att dra på smile banden :) 



2 kommentarer:

  1. Ny tävling på bloggen! Vinsten är en valfri earcuff! Var gärna med :D
    http://smnmode.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-earcuff.html#comment

    SvaraRadera
  2. sv: åh jag skulle aldrig kunna klara dig utan mitt badkar :D Att du låter det stå sådär orört (av mig) är helt galet :D haha

    SvaraRadera