tisdag 31 januari 2012

Kvällslyxar

Älva sover och Jonas är i studion och förbereder för repning på torsdag.
Jag, jag kvällslyxar till det med päron, brie & ölkorv !! 
Ölkorv är så löjligt gott, älskar ju korv (får tolkas som det vill) men ölkorv har det lilla extra.
Behöver ju inte ens öl till, Ramlösa vattenmelon går precis lika bra.




Imon ska vi till farbror polisen och fixa pass.
Var där igår men båda föräldrarna måste fylla i ett papper till Älvas pass och Jonas var inte med.
Sen så.. hör o häpna... måste vi ha 2 vittnen som skriver under. Och helst ingen släkting.
Så jag fick snällt ringa på hos grannen igår kväll och fråga om han kunde skriva på för att min & Jonas dotter ska få ett pass ?! 
Idag fick jag även fråga Rosie om hon kunde fylla i den andra vittnes spalten. 
Löjligt tycker jag.
Jaja bara vi får passen så vi kan semestra och ha det gott :) 



2 kommentarer: